Răspunsuri

2014-05-08T10:32:16+03:00

cadrul natural este alcatuit din elemente specifice creatiei eminesciene:

*elemente terestre

-codrul

-padurea

-izvoarele

-iarba

*elemente cosmice

-luna

intrega natura este personificata si pregatita sa participe la nunta celor 2 indragostiti.

16 4 16
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T10:37:17+03:00
Tablou de natura. Nunta are loc intr-un cadru natural de vis.
Lacul este personificat prin epitetul “somnoros” isi misca apele lin emotionat si el.

Aici se afla masa mare intinsa ,la care sosesc invitatii la nunta. Acestia sunt prezentati prin enumeratii, prin epitete metaforice. Sosesc zmei, imparati,etc..
-Padure
-Iarba
- Elemente cosmice precum luna
-Izvoarele
-Codrul
10 3 10