Calculati perimetrul unui patrat a carui arie este egala cu 100 m² .

2
daca aria este egala cu 100 => latura este egala cu 10 perimetrul este latura ori 4 inseamna ca Perimetrul este egal cu 40m.
Multumesc !
aria este egala cu latura la patrat. de unde rezulta ca latura este radical din arie. adica radical din 100mpatrati=10m. perimetrul este suma laturilor. patratul are 4 laturi egale, deci perimetrul patratului este de 4 ori latura. Cum latura este 10m, atunci perimetrul este 4xlatura=4x10m=40m. Bafta!
Aria este 100 deci latura este 10 . perimetrul este 4 x latura = 40 m .

Răspunsuri

2014-01-22T11:06:03+02:00


A= 100 m² =>l=√100 m²

                   =>l=10 m

                   =>P=10x4=40m

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-22T11:14:27+02:00
Aria=100 => latura=10 perimetrul P=4x10=40(m)
1 5 1