Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T09:40:00+03:00
Fi atenta iti dau eu idei !
Deci faci asa :
                                                 Leul Disparut

             Era o zi de vara...... adaugi si tu frumoasa ..etc 
Si dupa faci un cuprins , iti imaginezi de ex :
Eram impreuna cu familia mea plecati langa savanan ...... etc..
Si deodata se auzi-ra un leu mic si fioros !
ETc dupa adaugi eu m am uitat atenta la el si ..
Mai tz a venit mama sa si la luat  ... etc
Sper sa iti fie de folos 
3 3 3
  • Utilizator Brainly
2014-05-08T09:40:30+03:00
Pai poti spune ca in timp ce era speriat s-a impiedicat iar tu l-ai ajutat,si asa ati devenit prieteni Sper sa-ti fi fost de ajutor