Răspunsuri

2014-01-22T10:54:03+02:00
Poti incepe asa : Era ziua de luni dimineata.Ziceam ca sunt un monstru cu cearcanele care le aveam la ochi [...................] si continui tu.
Pe la mijloc poti spune ca te intalnesti cu un monstru la mijlocul drumului si el zice ca e fratele tau etc :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T10:57:25+02:00
Ziceam ca sunt pe munte unde ma vedeam de parca asi fi .....
1 5 1