Completeaza propozitiile cu forma corecta a verbelor:

I...1...down the road when.

I ..2....a young man in a front of me.

1. a) walk b) walked c) was walking
2 . a) saw b) see c) had seen

He was so absorbed in what he....3.....that he.....4......me.
3. a) was doing b) did c) does
4. a) didn't notice b) doesen't notice c) hasn't noticed





2
1.c. 2.a. 3.a. 4.a.-nu sunt foarte sigura

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-22T10:45:12+02:00
1. was walking
2 saw
3 was doing 
4. hasn't noticed
1. was walking
2 saw
3 was doing
4. hasn't noticed ...cred :)
nu pot s cred ca ai dat copy-paste la ce am zis eu si ai pus un .....cred. Macar punctele de dineintea numerelor puteai sa le schimbi
2014-01-22T10:46:59+02:00
1 c
2 a
3 a,b
Cred ca asa e bine,nu sunt sigura :|