Răspunsuri

2014-05-08T08:18:15+03:00
Franta-are cel mai mare export de branza
          -vinuri
          -parfum
          -gentile chanel
Marea Britanie-locuiesc multre vedete
                        -au acele autobuzuri mari
                         -clima este mult mai racoroasa decat la francezi
12 3 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-08T08:28:55+03:00
Deosebiri:
1. Franta este republica, Marea Britanie monarhie constitutionala
2. in Franta se vorbeste limba franceza, in Marea Britanie engleza
3. in Franta moneda utilizata este euro, in Marea Britanie lira sterlina
4. Franta se afla pe continent, Marea Britanie pe o insula
5. Franta are clima temperat, Marea Britanie temperat-continentala

Asemanari:
1. amandoua sunt in vestul Europei
2. ambele capitale sunt metropole
3. ambele au iesire la Marea Manecii 
4. ambele au iesire la Oceanul Atlantic
5. ambele au o economie dezvoltata
6. ambele sunt in UE
15 4 15