Doua ateliere aveau de produs impreuna 680piese.Fata de ce s-a planificat ,primul atelier depaseste planul cu 15%,iar cel de-al doilea realizeaza un deficit de 5%,cele 2 realizand impreuna un deficit de 710 piese.Care au fost productiile planificate de cele 2 ateliere.
PS pentru ca stiu ca este foarte grea problema precizez ca la sfarsitul cartii da 320 si respectiv 360 piese dar va rog dati-mi rezolvarea completa fara sa va folositi de solutie
multumesc anticipat ^_^

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T23:57:46+03:00
{a+b=680                               {a+b=680    inmultim cu -95
{115a/100+95b/100=710⇒    {115a+95b=71000    ⇒

{-95a-95b=-64600
{115a+95b=71000   se reduce b⇒
115a-95a=71000-64600
20a=6400
a=6400/20=320
b=680-320
b=360
multumesc daca doresti poti sa-mi raspunzi si la celelalte intrebari.....
2014-05-08T01:00:17+03:00
{a+b=680                           <=>   {a+b=680    inmultim cu -95 <=>
{115a/100+95b/100=710      <=>   {115a+95b=71000    <=>

<=>{-95a-95b=-64600
<=>{115a+95b=71000  
Le adunam, iar b-ul se va reduce , ramanand o ecuatie simpla , cu o singura necunoscuta a
=>115a-95a=71000-64600=>20a=6400=>=>a= \frac{6400}{20} =320=>a=320     

a+b=680  , a=320=> b=680-320=>b=360

1 5 1