Din cele 180 de garoafe pe care le are o florareasa realizeaza 50 de buchete de cate 3 si respectiv 5 garoafe .Cate buchete de fiecare fel a realizat
PS va rog sa raspundeti doar daca stiti rezolvarea completa
multumesc anticipat ^_^

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T23:51:21+03:00
X- buchete de cate 3 garoafe. y- buchete de cate 5 garoafe.
3x+5y=180  
x+y=50    /·(-3)       sistem care se rezolva cu metoda reducerii
3x+5y=180
-3x-3y=-150

2y=30⇒ y=15
x=35


2014-05-08T01:08:44+03:00
G- buchete de cate 3 garoafe. c- buchete de cate 5 garoafe.
{3g+5c=180  
{g+c=50    /·(-3)    
  
{3g+5c=180
{-3g-3c= (-150)

2c=30=>c=15 buchete de cate 5 garoafe.(1)
g+c=50(2)
 (1)->(2) => g=35 buchete de cate 3 garoafe

1 5 1