Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T22:21:26+03:00
Astazi Ionita a facut ceva rau la scoala si iarasi doamna diriginta i-a scazut 2 puncte la purtare. Fiind pe punctul de a nu trece clasa din cauza mediei obtinute la Purtare , Ionita, s-a gandit ca ar fii mai bine ca pentru o luna ramasa din al- 2-lea sem. , sa fie un elev bun pentru a i se imbunatatii media ! Doamna sa diriginta a luat in considerare spusele lui Ionita si asteapta si fapte! .... Sper ca te-am ajutat , Succes
2 5 2
2014-05-07T22:22:39+03:00

Odata era o fata rea care nu ajuta pe nimeni.O chema Andrada.Ii era greu sa  scrie,sa manance si sa se imbrace. Intr-o zi a plecat la plimbare.A vazut un om neajutorat.Acesta a rugat-o sa o ajute.Fata a zis ca nu are timp.Dupa un timp a vazut o fata care avea acelasi  comportamnet ,fiind surprinsa de rautatea ei.Aceasta a constatat ca este lafel.Dupa asta fata sa schimbat parandu-I rau pentru tot ce facuse.