Explica rolul utilizari cratimei in structura ,,Curge-ntruna."
Cine ma ajuta?

2
Comentariul a fost şters
Cratima[„-”] este un semn ortografic utilizat pentru:

a rosti două părți de vorbire diferite într-o singură silabă
evitarea hiatului
marcarea absentei vocalei initiale/finale
la nivel prozodic, conservă ritmul si masura versurilor

Răspunsuri

2014-05-07T21:28:38+03:00
Cratima marcheaza eligarea vocalei i pentru rostirea in flux continuu a doua parti de vb diferite
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T21:29:38+03:00
Cratima :
-inlocuieste sunetul"i
-faciliteaza vorbirea
-leaga verbul "curge"de adverbul pe care il determina
2 4 2