Utilizati verbele de mai jos ca predicate in propozitii dezvoltate : a povesti , a expune , a nara , a istorisi , a relata , a prezenta .

2
1.Eu povestesc frumos orice întâmplare.2.Îmi place să văd cum se expun tablourile.3.A nara înseamnă a povesti.4.A relata evenimentele trebuie să ai un timp trecut.5.A prezenta un proiect este o muncă grea.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T21:18:06+03:00
Eu povestesc frumos intamplarea din compunere.
Maria si-a expus tabloul in muzeu.
El nareaza cel mai bine din clasa.
el ne-a istorisit ceva uimitor.
Eu relatez fix asa cum s-a intamplat.
Eu imi prezint proiectul in fata clasei.
21 4 21
2014-05-07T21:19:48+03:00
El povesteste un lucru interesant.
Artistul isi expune lucrarea in galeria de arta.
Profesorul de istorie istoriseste elevilor primul razboi mondial.

10 4 10