Subliniati predicatele si indicati felul lor:
,,Zburau cocorii goniti de toamna...Cadeau frunzele prea grele de aur pentru istovul crengilor.Apunea soareleprea greu de lumina..."
,,A fost odata un imparat.El tinea in curtea lui un om foarte glumet.Acesta todeauna il desfata cu glume..."









'

2

Răspunsuri

2014-05-07T21:12:26+03:00
Zburau - predicat verbal
cadeau - predicat verbal
apunea - predicat verbal
a fost - predicat verbal
tinea - predicat verbal
desfata - predicat verbal
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T21:17:30+03:00
Zburau-predicat verbal, mod indicativ, timp imperfect
cadeau-predicat verbal, mod indicativ, timp imperfect
apunea-predicat verbal, mod indicativ, timp imperfect
a fost odata-predicat nominal alcatuit din verbul copulativ "a fost" + numele predicativ "odata" exprimat prin adverb de timp, caz N 
tinea-predicat verbal, mod indicativ, timp imperfect
desfata-predicat verbal, mod indicativ, timp imperfect
10 3 10
cel mai bun?
da
multumesc :* :* :*
de unde esti?
cuplacere! :) si sunt din Iasi