CAT FACE?

1l.......dl 2l..........cl 9l...dl........cl........ml

4l........dl 5cl..............ml 1000l.....kl.......hl.........dal

150l...........cl 40l.....................dal 80cl.....hl.......dal.......l.

2
scz nu am facut
dar poti sa imi zici rezultatul?
???
doar la ultima
te rog

Răspunsuri

2014-05-07T21:03:24+03:00
                 .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................                                                                                                                                                                                          
ca nu e scris nimic loc liber trebuie de pus
trebue sa scrii cu cat e egal
nu in carte e patratel gol
in carte zice:1l egal ? dl
a)4x+1/3-3x-1/5=15-25-x/4<=>20*(4x+1)-[patratel gol}(3x-1)=15*60-[patratel gol]*(25-x)<=>...
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-07T21:09:51+03:00
1l-10dl 9l-90dl-900cl-9000ml 4l-40dl 1000l-1kl-10hl-100dal 150l-15000cl 80cl-.0.0080hl-0,080dal-0.80l 2l-200cl 5cl-50ml 40l4dal
nu am inteles 80cl........hl.......dal..........l