Răspunsuri

2014-05-07T21:02:50+03:00


foarte simplu

ex. Ca(OH)2⇒CaO+H2O

Cu(OH)2⇒CuO+H2O

PROBLEMA ESTE CA EU NU INTELEG CUM SE DESCOMPUN
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T21:45:19+03:00
Reactiile de descompunere sunt opusul reactilor de combinare.Ceea ce se obtine prin reactia de combinare este produsul de reactie si acel produs de reactie prin reactia de descompunere se rupe din nou in reactanti.
Ex: CaO + CO2 ---> CaCO3 - este reactia de combinare A+B -> C
CaCO3 ---> CaO + CO2 - este reactia de descompunere C -> A+B
Asta e toata chestia:ceea ce obtii prin reactia de combinare se descompune in substantele din care provine.
Mai mult nu te pot ajuta sa intelegi.
1 5 1