Răspunsuri

2014-05-07T20:57:26+03:00
Poti sa asemeni proverbul cu altul:fiecare culege ce seamana.Munceste ca sa te bucuri de foloase
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T20:57:36+03:00
In compunere poti pune despre : "primul pas" care mereu e greu de facut in anumite situatii si dupa alec prim pas e ceva bun , "paradis" ... Ex: note , medii , cunostinte mari pentru a intra la un liceu bun .! Sper ca te-am ajutat ... :* Mult succes ! 
1 5 1