Buna! Trebuie sa scot din aceste propozitii predicatele:
Toti colegii mei canta in corul scolii.
Domnul Alexandrescu este profesor la scoala noastra.
Calin a fost interpretul personajului Goe din schita lui I.L Caragiale.
Cainele Azor este frumos si credincios.
Elevii sunt in clasa.

Precizati felul fiecaruia.


2

Răspunsuri

2014-05-07T20:32:34+03:00
Predicatele sunt : cîntă,este,a fost,este,sunt
canta; este profesor; a fost interpretul; este frumos si credincios; sunt in clasa
merci
mie?
da
ESTE ASA : VERBAL, NOMINAL, NOMINAL, NOMINAL, NOMINAL
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T20:34:36+03:00
Canta-Predicat verbal este profesor-predicat nominal a fost interpretul-predicat nominal este frumos-predicat nominal sunt in clasa-predicat nominal
2 3 2