de fapt...a durat 116 ani, intre 1337-1453, practic nu a fost un razboi, ci o serie de ostilitati intrerupte de perioade lungi de pace. :)
116 ani :D
Comentariul a fost şters
Războiul de 100 de Ani a fost purtat între Anglia și Franța în intervalul 1337-1453.
Nu a fost un conflict continuu, ci o serie de ostilități întrerupte de perioade lungi de pace.
Deci o durat 116 anii.

Răspunsuri

2014-01-21T23:18:59+02:00
1337-1453 ...deci 116 ani :)
De fapt, razboiul nu a tinut 100 de ani ci 116 ani. I s-a dat numele de razboiul de 100 de ani pentru a arata durata lunga a acestiu razboi intre englezi si francezi.
multumesc :)
pentru nimic :* ;).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T23:19:03+02:00
116 ani, 1337-1453, intre Franta si Anglia

3 3 3