reprezinta grafic; Ma gandesc la doua numere naturale . Primul este de trei ori mai mic decat al doilea.Eu stiu ca diferenta celor doua numere este 102. Care sunt cele doua numere?

2
a /----/
b /-----/-----/-------/
ramane doua sg pe din afara adica: 102 :2
51[a] .......b=51*3=153
v=153-51=102

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-07T20:28:37+03:00
A.I____I ......102.....I
b.I____I____I____I


 Diferenta este 102 si este formata din 2 parti ( segmente ) egale . Aflam o parte :
 102:2=51 ( numarul a  )
  51x3=153 ( numarul b )

Verificare : 153-51=102
1 5 1
2014-05-07T20:29:44+03:00
-b=102
a=b:3 rezulta ca b=a*3



a are un segment
b are 3 segmente
a are o acolada la ultimele doua segmente
si apoi:
102:2=51(a)
51*3=153(b)
Verificare:Diferenta:
153-51-102