Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T20:40:31+03:00
Al patrulea motan mieuna.
Pe cerul senin soarele stralucea.
Un covor multicolor s-a asternut pe pajiste.
Pasarelele padurii ciripesc.
Mihai este obosit.
Trandafirul imbobocit s-a ofilit.
Al unsprazecelea baiat a castigat proba.

3 5 3
2014-05-07T20:41:15+03:00
Copilul numarul 4 s-a impiedicat.
Ma uit la cerul senin.
In padure sunt copaci multicolori.
Copaci padurii ma inspaimanta.
Copilul obosit a cazut .
Crinul imboboci a fost rupt.
Copilul al unseprezecelea a cazut .