Răspunsuri

2014-05-07T20:15:13+03:00
Mie imi place Pastele!Acesta este ca celelalte sarbatori pentru ca sunt alaturi de familie.Ma bucur cand mama imi spune ca o sa facem foarte multe:Incepand cu ouale,noi ne distram pentru ca este foarte multa veselie.Respectam si indragim traditia de a le vopsi rosii.Asteptam sa se faca friptura si ciorba de miel,ca apoi sa o savura.Sambata mergem a ne spovedi si a ne impartasi,dand toate pacatele la capat,apoi seara este o seara fascinanta pentru ca impreuna mergem la biserica si stam  toata noaptea de inviere.A-s vrea sa nu se terimne aceste clipe frumoase:
                                             Eu iubesc Pastele!

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T20:17:06+03:00
Paștele este o sarbatoare cu prilej relaxant,in care in dimineata de  pasti noi punem atitea oua cu atitea membri din familie.De pe masa noastra bineinteles ca nu a lipsit ouale rosii,friptura de miel,cozonacul.De pasti e important sa fim impreuna cu familia.Deoarece pastele sa fie o sarbatoare fericita si una in care poti sta odata cu familia macar la o masa cu un pahar de vin
1 5 1