sigur e scris bine? a - b = b?
f sigur k asta m-a bagat si pe mn in ceatza
huh...a+b+a-b+16.. 2a +2b=2xa+2xb 2x(a+b)+...si de aici nu mai stiu'
(a+b)+(a-b)=c+b a+a+b-b=16 2a=16 a=8 8-b=b 8=2b b=8/2 b=4 8+4=c c=8+4 c=12 daca aveti nelamuri intrebati.

Răspunsuri

2014-01-21T23:02:06+02:00
A-b=b=>a=0
a+b=c =>b=c deoarece a=0
16:2=8 => b=c=8

Imi pare rau! e noapte, am gresit rezolvarea. Imi cer mii de scuze! Copiaz-o pe cea de la Laur14.
ms frumos
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T23:04:04+02:00
A-b=b ⇒ a= 2b
c=3b
b+ 3b = 16 ⇒ 4b = 16 ⇒ b = 4 
c= 3*4 ⇒ c= 12
a= 2*4⇒ a= 8
2 5 2