Răspunsuri

2014-05-07T20:05:03+03:00
Da dar cred ca se ia impreuna cu "sunteti"
Da. Predicatul nominal e cu tot cu sunteți. :)
Nu stiu sigur dar cred ca intrebarea pentru subiectul "dumneavoastra" este "cine" si nu ced ca poate fi "cine"din intrebare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T20:06:49+03:00
Da asa cred!pentru ca sta pe langa verbul copulativ "a fi" adica "sunteti"
Da, dar mă gândeam că poate este "cine" , că și ăla stă pe lângă "a fi"