Răspunsuri

2014-05-07T19:57:15+03:00
E o figura de stil...''limba mielului'':))Da e corect sa sti !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T20:01:44+03:00
Metafora este o figura de stil care exprima o semnificatie noua,insolita a UNUI OBIECT,PE BAZA UNEI COMPARATII SUBANTELESE;este figura de stil cu cea mai mare forta plastica,considerata simbolul poeziei==> EX."vibrau scantei de vis...noian de negru SAU  Soarele,lacrima domnului/Cade in marile somnului
sper ca te-am ajutat
Sursa--->evaluarea nationala 2014 admiterea in liceu-->cartea mea
sper ca te-am ajutat
Multumesc
nu ai pentru ce ;)
Metafora este o comparatie ascunsa.