Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T19:52:53+03:00
A=l²

36< l² <64
√36 < √l² < √64
6 < l <8   ⇒l=7
n-ai pentru ce ;)
:) :)
Dar ce inseamna v ala?
este radical
Ms!
2014-05-07T19:54:04+03:00
L=7
Daca ai nevoie si o rezolvare, nu doar raspunsul, trimite-mi un mesaj.
se cer rezolvari complete in raspuns, nu prin mesaje!
Stiu si eu ca este L=7, ca imi zice la raspunsuri, eu vreau rezolvarea!
Imi dai si mie rezolvarea?
???????????????///////////////////]]]]]]]]