Cer valoare morfologica(ex: pronume,numeral, substantiv) nu functia sintactica(ex: predicat,subiect,atribut)
atunci:valoarea morfologica este de : "-o" este pronume personal iar "n" este negatie
Ok, multumesc!
nu ai pentru ce! sper ca te-am ajutat!

Răspunsuri

2014-05-07T19:46:36+03:00
De predicat verbal are valoarea morfologica.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T19:49:01+03:00
Valoare morfologica de predicat verbal
Acelasi lucru am zis si eu. :l Mda...
uitate mai sus