A) Ce profet a fost ridicat cu trupul la cer?
b) Ce profet a marturisit pe Dumnezeu in Babilon?
c) Ce profet a fost numit si ,,Evanghlelistul Vechiului Testament''?
d) Ce profet a profetit locul nasteri Mantuitorului?

2
a)Abū al-Qāsim Muḥammad ibn ʿAbd Allāh ibn ʿAbd al-Muṭṭalib ibn Hāshim cunoscut ca si Mohamed prin partile noastre (la musulmani) sau Sf. Ilie la crestini;
b)Probabil Daniel;
c)Isaia;
d)Miheia.
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-01-21T22:39:10+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-21T22:40:04+02:00
A)Abū al-Qāsim Muḥammad ibn ʿAbd Allāh ibn ʿAbd al-Muṭṭalib ibn Hāshim cunoscut ca si Mohamed prin partile noastre (la musulmani) sau Sf. Ilie la crestini;
b)Probabil Daniel;
c)Isaia;
d)Miheia.

3 4 3