Răspunsuri

2014-01-21T22:38:43+02:00
Poti sa simplifici b-ul: radical 15 : radical 3 +1 = radical 5+1
dupa aplici formula mediei geometrice
radical din a * b
bafta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T22:53:17+02:00
A = 4 supra √5+1
b =
√15 : √3 + 1 => b = √5 + 1

=>
√ a*b = √ (4 supra √5+1)*(√5+1) = √ 4(√5+1) supra √5+1
(
√5+1 se simplifica cu √5+1) => Media geometrica = √4 = 2






















2 5 2