Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-07T19:24:43+03:00
Poti sa faci o prezentare Power Paint despre ziua Frantei sau despre un scriitor renumit sau poet sau pictor...  Sper ca te-am ajutat! :
                                                    
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T19:26:20+03:00
Eu as zice sa faci un priect despre "Francofonie" cu cantece si despre Franta sa zici ceva acolo!
1 5 1