Răspunsuri

2014-05-07T19:21:03+03:00
8kl=80hl=800dal=8000l
30hl=300dal=3000l=30000dl
5dal=50l=500dl=5000cl
7000cl=70l=7dal
16hl=160dal=16000dl
600dal=60hl=6kl
42kl=4200dal=42000l
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-07T19:25:09+03:00
8kl=80hl=800dal=8000l
30hl=300dal=3000l=30000dl
5dal=50l=500dl=5000cl
7000cl=70l=7dal
16hl=600dal=60000dl
600dal=60hl=6kl
42kl=4200dal=42000l

Sper ca te-am ajutat
PS: Pentru ati fi mai usor sa rezolvi aceste calcule fa scara unitatilor de masura
Bafta!!!
2 5 2