Răspunsuri

2014-05-07T19:14:41+03:00
Poate ca niciodata natura nu m-a fermecat atat de mult ,ca atunci cand am fostin Delta,intr-o excursie cu bunicul meu.spre rasarit,printre trestiile proaspat crescute ,cerul era aprins ,iar aburii baltii faceau sa para ca soarele va iesi dintr-un cazan in clocot.doar nuferii pluteau nepasatori,etalandu-si gratia si puritatea fara sfiala.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T19:15:24+03:00
Este dimineata.Mama a trimis.o pe Ioana la cumparaturi in piata.Aceasta a cumparat din piata:ceapa ,ridichii si rosii.Ajunsa acasa fata impreuna cu mama  sa au facut o salata deliciosa.
multumesc betty foarte frumoasa
Cu multa placere!Sper sa fie si buna :-)
da e :*
Ma bucur