Răspunsuri

2014-05-07T19:00:47+03:00
-o femeie puternica
-in ciuda disparitiei sotului ea continua cautarile
-are grija de copii
-urmareste randuiala satului:isi inmormanteaza sotul
-cauta si gaseste criminalii

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T19:11:43+03:00
Trasaturi fizice:-ochi caprui
                      -inalta
                      -par castaniu
                    
Trasaturi morale:-harnica
                        -inteleapta
                        -priceputa
                        -credincioasa
                        -inteligenta
                        -prevazatoare
                      
                    
2 5 2