Corectati si explicati greselile din textele de mai jos:
L-a certat,dar lui insa nu i-a pasat.
Nu pot ca sa stiu.
Aflati despre mine caci sunt bine sanatos.
Nu-l simpatizez,ci,dimpotriva,il dispretuiesc.
A zis ca sa pleci imediat.

2

Răspunsuri

2014-05-07T18:44:38+03:00
L-a certat,dar lui, insa, nu i-a pasat.
Nu pot sa stiu.
Aflati despre mine ca sunt bine sanatos.
Nu-l simpatizez,ci dimpotriva,il dispretuiesc.
A zis sa pleci imediat.
imi poti explica si mie de ce?
de ce ai pus virgulele si toate alea
Nu e bine oricum .
Da am vazut ca la el nu e bine...La tine e bine mersi multt gossipgirl.
Cu placere :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T18:50:47+03:00
1) Se elimina conjunctia "insa" pentru ca dar=insa ,deci nu are rost sa le folosesti pe amandoua
2) Se elimina conjuctia"ca" pentru ca "sa" este in componenta conjunctivului,nu este vorba de conjuctia"ca sa"
3)"caci" este greseala pentru ca nu indeplineste sensul dorit,ar trebuii inlocuit de "ca".
4) Se elimina "dimpotriva" pentru ca este sinonim cu "ci"
5)"ca" trebuie eliminat pentru ca aici "ca sa" nu e conjunctie compusa si este suficienta folosirea conjuctivului"ca sa"
16 4 16