1.Cati elevi sunt in clasa a 4-a,daca doamna invatatoare imparte fiecarui copil cate 2 caiete din cele 55 cumparate si ii mai ramane unul.

2.Ina vrea sa isi confentioneze funde.Pt fiecare funda ii sunt neceseri 2 metri de pamblica.Cati metri a avut panblica,stiind ca a confentionat 6 funde si a mai rams un metru.

3.Cate creioane a 3 lei bucata pot cumpara daca am o bancnota de 5 lei si 2 de un leu?Ce rest primesc?

4.Cati lei a avunit Mia, daca i-a dat lui Gelu 5 bancnote a 5 lei si ia mai ramas un rest de 4 (patru) lei.

5.In clasele 4 ale scolii "Ion Agarbiceanu" sunt 72 de elevi.Dintre acestia jumatate au optat pentru optinalul "Micul cititor",un sfert pentru "matematica distractiva",jumatate din cei ramasi pentru "Comunicare in situatii concrete" si restul sunt indecisi.
Cati elevi indecisi sunt?

Va rog rezolvatimi-le prin metoda grafica..deabia maine le invatam si nu stiu cum sa le rezolv... :3

2
1. 55-1=54 54/2=27 2. 6*2+1=12+1=13 3.5+2=7 lei 7/3=2 rest 1 pot cumpara 2 creioane si primesc 1 leu rest. 4. 5*5=25 lei pe care i-a dat lui Gelu. 25+4=29 lei a avut Mia. 5.72/2=36 Micul cititor 72/4=18 Matematica distractiva 72-(36+18)=18 18/2=9 Comunicare .. 9 indecisi.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-21T22:07:16+02:00
1. 55 : 2 = 27 rest 1 elevi
2. 2 x 6 + 1 = 13 metri
3. (5 + 2) : 3 = 2 creioane res 1 leu 
4. (5 x 5) + 4 = 29 lei

5. 72 : 2 = 36 pentru micul cititor
72 : 4 = 18 pentru matematica distractiva
72 - (36 + 18) = 18 : 2 = 9 pentru comunicare in situatii concrete
9 ramasi indecisi
2014-01-21T22:08:57+02:00
1.27 2.13 ........Cred...