Răspunsuri

2014-05-07T18:22:54+03:00
Am cumparat un caiet si o guma de ras. ''O'' este numeral cardinal nu te pot ajuta decat la asta dar bafta cu reetu voinice stiu ca poti:-) :-) :-) 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T18:25:55+03:00
Of - a ofta
vaj - a vajai
poc - a pocni
miau - a mieuna
piu - a piui
sforr - a sforai
mor - a mormai
trosc - a trosni
tronc - a troncani
cioc - a ciocani / a ciocni
Mai am o intrebare :) Dar din aceste cuvinte cum facem ?
Zdran,Miorlau,tranc.ham-ham,grop-grop,mac-mac