Răspunsuri

2014-05-07T17:52:11+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T17:52:54+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Sunt compuse deoarece sunt alcătuite din 2 termeni precum " în " + " spre " ..
1 5 1