Răspunsuri

2014-05-07T17:45:42+03:00
2 pe 3 din 240 = 160 m ; P = 2L + 2l => P = 2 x 240 + 2 x 160 = 480 + 320 = 800 m ; 3 pe 4 din 800 = 600 m gard de lemn , iar 800- 600 = 200m gard viu
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T17:49:11+03:00
Sa incepem:
1.Calculam latimea:
240x2/3=160 m

2.Calculam perimetru:
P=2(L+l) 
P=2(160+240)
P=2x400
P=800 m

3.Calculam lungimea gardului de lemn:
800x3/4=600 m

4.Calculam lungimea gardului viu:
800-600=200 m

Sper ca ti-am fost de folos !
9 4 9