Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T17:40:30+03:00
La biblioteca se imprumut carti iar la librarie se cumpara carti
La biblioteca citesti cartile in lniste la librarie le iei acasa pentru a le citi
Amandoua se ocupa cu lectura.
Mersi :*
Si poti gasi carti in amandoua
Si inca o deosebire: In librarie se vand si alte obiecte, precum pixuri, ghiozdane, caiete, pe cand in librarie nu.7
Multumesc mult tuturor :*
2014-05-07T17:41:43+03:00
De la biblioteca poti doar sa imprumuti... iar in librarie le cumperi.. sper ca te-am ajutat