1.a)alcatuiti propozitii in care predicatul nominal sa fie exprimat prin verbele copulative si numele predicative de mai jos:

verbe copulative: a deveni;a insemna;a fi;a ajunge;a parea;a se face

numele predicative: altfel;de neinteles;mai frumos ;celebru;un esec;cuminte.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T17:36:28+03:00
El a devenit doctor. el si-a insemnat tema. el a ajuns politist.el a parut suspicios. el s-a facut nevazut.
3 2 3
2014-05-07T17:39:51+03:00
Nu e chiar asa de greu fiindca verbul copulativ  nu are inteles de sine statator fiind vb nepredicatuiv ,este un mod nepersonal in predicatul nominal dar cred ca te-am zapacit asa ca iti zic mai simplu ca vb copulativ e ca si predicatul nominal si numele predicativ precizeaza caracteristica subiectului adica cum este el si se exprima prin adjectiv''vacanta este frumoasa,, si substantiv''dan este sofer'' cu toate astea nu are de ce sa iti fie greu fiindca ti-am explicat ...bafta si sper ca ti-am fost de ajutor:-* :-* :-* 

2 4 2