Răspunsuri

2014-05-07T17:18:04+03:00
Păi bănuiesc că este un dreptunghi deci aria lui = L x l => 2,56 x 1,45 = 3,712 m2 ar costa apriximativ 800 lei .. 600 + 142,4 = 742,4 lei
Sunt 3 metrii pătrați x 200 lei = 600 lei și după am luat ce a mai rămas 0,712 m și aceștia ar fi costat 142,4 lei :D
Este bun si raspunsul tau, dar e mai babeste :P
mersi la ambi oricum:d
Sau e mai pe scurt :)) n-o lungesc prea mult cu exercitiile de obicei :p
:DD
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T17:22:00+03:00
1. Calculam aria dreptunghiului.
A=Lxl (Lungimea x Latimea)
A=1.45x2.56
A=3,712 metrii patrati

2. Calculam pretul covorului.
Pretul=AriaxPretul/metru patrat
Pretul=3, 712x200=742,4 lei

Nu stiu sigur cat de bun este.
Sper ca ti-am fost de folos !

5 4 5