Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T17:01:55+03:00
Elena taraie geanta deoarece este prea grea.
Nu stiu daca te referi la român sau la roman,dar iti dau exemple cu amandoua:
Am asistat la un congres prezentat de un roman in S.U.A
Romanii au fost stramosii nostri.
Am vazut un caine accidentat la marginea orasului.
Haiducii proveneau din Balcani.
Am ajutat un copil orb sa treaca strada.
Cainele nu este un animal prost.
Acel vis a parut destul de real.
2014-05-07T17:48:17+03:00
El taraie o jucarie dupa el
imperiul roman a luat nastere din nou
cainele e prietenul fidel al omului
el umbla haiduc pe drumuri
el a ramas orb in urma unui accident
el gandeste prost in privinta scolii
ea nu stie ca e reala nota la test
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters