Va rog sa-mi traduce-ti asta:
They were the best of times
They really,really were:
I went to a big museum
And I saw the dinosaurs there!
I danced all night at concert
I stayed up very late!
I went to a famous funfair
The rides were really great!

PS:va rog sa nu traduceti pe google pentru ca greseste!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T16:22:30+03:00
Ei au fost cele mai multe  ori 
Ei într-adevăr,  au fost:
 M-am dus la un mare muzeu
 Și am văzut dinozaurii acolo!
 Am dansat toată noaptea la concert
 Am stat foarte târziu! 
M-am dus la un bâlci celebru
 Plimbarile au fost cu adevărat insemnate!

Sper ca ti-am fost de ajutor
multumesc
Nu ai pentru ce
Dar corect nu e asa:Ei au fost (de) cele mai multe ori?
2014-05-07T16:24:09+03:00
Ei au fost cei mai buni in timp
Ei au fost foarte ,foarte
Am mers la un muzeu mare
Si am vazut dinozauri acolo
Am dansat toata noaptea la concert
Am stat afara foarte tarziu
Am fost la un faimos balci
Plimbarile au fost cu adevarat grozave