Răspunsuri

2014-05-07T15:21:38+03:00
Păcală, erou al snoavelor populare românești, este cunoscut pentru umorul și istețimea sa, ascunse sub o mască de naivitate și simplitate. Tratează autoritățile sătești (popa, boierul, judecătorul) cu îndrăzneală și ironie usturătoare.Este un om numai cu sotii si mereu cu zimbetul pe fata.Impreuna cu prietenul sau Tindala ,ei fac haz asupra oamenilor.Ceea ce ne invata sa nu luam exemplu de la ei....

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T15:30:45+03:00
Pacala este un personaj foarte caraghios,eroul snoavelor romanesti.
El impreuna cu fratele sau de glume Tandala sunt mereu pusi pe glume si intotdeauna sunt cu zambetul pe fata.Din aceste snoave trebuie sa extragem lucruri bune
Pacala este simbolul romanului neaos si iubitor de viata
Sper ca ti-am fost d ajutoor
Multumesc
Comentariul a fost şters
Ca mi-ai pus "Cel mai bun raspuns"
Comentariul a fost şters