Răspunsuri

2014-05-07T15:03:40+03:00
35min-7min=28min daca ar fi rezolvat ambele probleme in acelasi nr de minute
28:2=14 min pt rezolvarea problemei 2
14+7=21min pt rezolvarea primei probleme

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T15:04:43+03:00
Fie t1 timpul in care a rezolvat prima problema, si t 2 timpul in care a rezolvat-o pe-a doua
t1+t2= 35 min
t2=t1+ 7 minute
t1+t1+7 min= 35 min
2 x t1= 28 min
t1= 14 minute
prima problema - 14 minute
a doua problema 14 min + 7 min= 21 minute