1.Intr-un cos sint de 2 ori mai multe kg de struguri decit in al
doilea cos.Daca din primul cos se vor muta 3 kg de struguri in cosul
al doilea,atunci in ambele cosuri va fi aceeasi cantitate de
struguri.Cite kg de struguri erau in fiecare cos?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T15:02:49+03:00
In rpimul sunt 12 si in al doilea 6 :) 2a-3=a+3⇔a=6
dar rezolvarea o vreau pe lung
unde a is kg de struguri din al doilea cos
2014-05-07T15:03:41+03:00
A-2b                         a=2b                       a=2b                   b=6
a-3=b+3     <=>        2b-3=b+3      <=>     b=6         <=>     a=12
Multumesc mult!
a= strugurii din primul cos
b= strugurii din al doile cos