Inlocuiti spatiile cu atribute exp prin substantive orientandu-va dupa intrebarile din parenteza:

Seceta
Vantul din (care?)......a adus caldura de (ce fel de?)......(a cui?).....
Zborul (al cui?)....spre stup era dezorientat de arsita (cui?).....
Adierea (a cui?)....disparuse de pe intinderea pustie.
Binefacerea (a cui?)........era asteptata pentru salvarea (a cui?).......

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T15:00:46+03:00
Vantul din sud a adus caldura de foc a Africii.
Zborul albinelor spre  stup era dezorientat de arsita soarelui.
Adierea vantului disparuse de pe intinderea pustie.
Binefacerea ploii era asteptata pentru salvarea plantelor.
2 5 2
2014-05-07T15:05:54+03:00
Vest...primavara...a zanei
pasarilor...lunei
vantului
copilului...invataturii