Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T14:49:37+03:00
Tara- complement exprimat prin substantiv comun, numarul singular (nivel de clasa a III-a)
multumesc asa l-am analizat si eu dar nu stiu pentru intreaga inde sa-l incadrez
intreaga- atribut. In clasa a VII-a, vei invata ca este exprimat prin numeral fractionar.
multumesc il trec doar ca atribut
2014-05-07T14:52:06+03:00
tara- complement exprimat prin substantiv comun, numarul singular
 Sper ca ti-am  fost de ajutor
Succes