Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T14:35:12+03:00
1) Na + S = NaS
2) 2Na + Cl2 = 2 NaCl
3) 2 Na + F2 = 2 NaF
4) 2Na + O2 = 2 NaO
5) 2 Na + SO4= Na2SO4
6) 2NA+ CO3= Na2CO3
7) 2Na+ 2HCl = 2NaCl + H2
8) 3Na + PO4= Na3PO4
9)2 Na + I2= 2NaI
10) 2Na + Br2= 2NaBr

2014-05-07T14:42:05+03:00
4Na + O2 → 2Na2O
2Na + O2 (în exces) → Na2O2
2Na + 2HCl → 2NaCl + H2↑
2Na + Cl2 → 2NaCl
2Na + H2 → 2NaH (hidrură de sodiu)
2Na + S → Na2S
2Na + H2O → 2NaOH + H2↑
2Na+H2SO4->Na2SO4+H2
2Na+2HCl->2NaCl+H2

1 5 1