Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-07T14:12:21+03:00
A.I____I____I____I____I____I
b.I____I  ...............200............I


a-b=200
a=5b

5b-b=200
4b=200
b=200:4
b=50

a=5x50
a=250

Verificare : 250-50=200
un desen se poate?
imediat
multumes din inima,pe astea nu le inteleg deloc.......
Cu placere ! :)
2014-05-07T14:17:39+03:00
A-b=200
a=5b
5b -b=200
4b=200
b=200/4
b=50
a= 5 *50
a=250