Pentrua preparao prajitura,trebuie amestecate: 250g de faina ,150g unt 150g de zahar si 2 oua ce cantaresc fiecare cate 60 g fara coaja. Care este masa prajituri coapte, daca prin coacere se pierde 5•\• din masa inițiala?

2

Răspunsuri

2014-05-07T13:25:30+03:00
250+150+150+120=670-5%=33,5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T13:30:04+03:00
250g+150g+60x2+150=670gcantareste prajitura
670g:5=134gcantareste prajitura facuta
REZULTATUL TREBUIE SA FIE 612,75
sunt clasa a 4 a
MNA EU A 5
diferenta