Radu Voda s-a nasut in anul 1269, anul mortii nu este cunoscut
* corectie: nascut
scuze am gresit.....am citit Radu in loc de Dragos :)
Nu se cunosc nici data nasterii,nici anul mortii se stie doar ca a domnit intre anii 1347-1354 .

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-07T11:52:06+03:00
Anii nasterii si secretarii sunt necunoscute. A domnit intre anii 1347—1354 in Moldova.
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-05-07T12:36:25+03:00
A domnit intre 1347-1354 nu se cunoaste anul nasterii si nici cel al deccesului
1 5 1